گیلداگیلدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

منم نی نی کوچولواما

آتیش 1

1392/4/14 16:57
نویسنده : خاله مریم جون
75 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستا خوشگل خودمفرشته

امیدوارم که حال همه خوف باشه.حال منکه خوفه.بعد سه روز اومدم خونه آقاجونی که آتیش بسوزونم

آخه باباجونی هی غرغر موکنه که چرا هر روز میرم خونه آقاجونیابروخومنم ناراحت شودم قهرخو دوست دارم برم همش با خاله مریم جونی بازی کنم آخه همش منه مبره پارک مبره بیرون مبره سور سور بازی تاب تاب ابازی خو دوست دارم دیگه....

همش که خونه خودمونم مامان جونی صبحا که مره مدرسه بعدظهرم که میا میگه بیا بخوابیم بعدشم منکه بیدار میشم هی دعوام موکنه خو منه  نمیبره بیرون نمبره پارک که منم خوصلم  سرمیره یا....بعدش که باباجونی میا خونه شام موخوریم و چون مامان جونی خسته اس زود باید خاموشی بیدیم بخوابیم دیگه ساکت

خانمون از پادگانم بدتریا بعد میگن چرا دخترا سربازی نمیرن خو ای چیه پس؟؟؟مامان و باباجونی بجای تفنگ راستگی ملاقه و ماهیتابه میگیره دستشون بلاسرمن خو دیگه اسمش میشه پادگان واسه نی نیا دیگهیول

خوبگذریم...... امروز که اومدم پیش خاله جونی ،خاله مریم جون یه کوچولو ناراحت بود نمیدونم چرا؟؟متفکر

آقاجونی نشسته تی وی نینا موکونه دایی ام  همینجور.... منکه پاموگواشتم تو خونه آتیشامو یواش یواش دارم میسوزونم بعدا میام موکوئم که چیتارا کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)